Social media banners

Haal de optimale respons uit de HBO-Monitor: maak gebruik van onze vernieuwde banners

De verschillen in respons tussen hogescholen is soms groot. Uit ervaring is gebleken dat hogescholen die veel aandacht besteden aan hun alumni een beduidend hogere respons behalen dan hogescholen die dat niet doen. Om hogescholen hierbij te helpen, hebben we speciaal voor social media banners ontwikkeld in de huisstijl van de HBO- en KUO-Monitor, waarmee hogescholen deze onderzoeken onder de aandacht van hun alumni kunnen brengen.

Verschillende banners

Grofweg is de HBO-Monitor in 4 fasen op te splitsen: 1) aankondiging onderzoek, 2) vragenlijst invullen, 3) bedanken voor deelname en 4) eerste resultaten. Per fase hebben we diverse banners ontwikkeld, zowel voor de HBO-Monitor als voor de KUO-Monitor. Zo kunnen de banners van fase 1 ‘aankondiging onderzoek’ in september gebruikt worden en de banners van fase 2 ‘vragenlijst invullen’ vanaf begin oktober. De banners zijn in diverse formats beschikbaar, zodat ze zowel geschikt zijn voor Twitter, Facebook en LinkedIn.

Hieronder zijn de banners van fase 1, 2 3 en 4 te vinden.

BANNERS HBO

Fase 1: aankondiging onderzoek (september)

Phase 1: announcement research (September)

Fase 2: vragenlijst invullen (oktober - januari)

Phase 2: filling in the questionnaire (October - January)

Fase 3: Bedankt voor het invullen van de vragenlijst (februari-maart)

Phase 3: Thank you for filling in the questionnaire (February-March)

Fase 4: Na de HBO-opleiding (april-mei)

Phase 4: After the HBO-study (April-May)

Banners KUO

Fase 1: aankondiging onderzoek (september)

Phase 1: announcement research (September)

Fase 2: vragenlijst invullen (oktober - januari)

Phase 2: filling in the questionnaire (October - January)

Fase 3: Bedankt voor het invullen van de vragenlijst (februari-maart)

Phase 3: Thank you for filling in the questionnaire (February-March)

Fase 4: Na de HBO-opleiding (april-mei)

Phase 4: After the HBO-study (April-May)